kontakt

projektinteres@phil.muni.cz                   

Desatero pro ředitele, jejichž učitelé dostali tablety

Bez popisku

vstoupit do webinářové místnosti A

Jaké otázky je dobré si položit, když vaše škola začíná s tablety? Vyberte či komentujte ty, které vás pálí. Jaké scénáře zapojení tabletů to výuky žáků ve škole jsou možné a které jsou vhodné? - V čem spočívá hlavní přínos tabletů z hlediska pedagogiky? - Chceme, aby tablety přinášely do školy změny a inovace nebo jimi chceme podpořit tradiční výuku? - V čem se mýlí kritici zavádění tabletů do vzdělávání ve školách? A v čem mají pravdu? - Jaké jsou příklady dobré praxe pro ředitele škol při zavádění tabletů do výuky? - Kde brát informace o používání tabletů ve výuce? - Je potřeba vyřídit nějakou administrativu?

Co k tématu vás zajímá? (Problémy, náměty a potřeby sbíráme do 9. 3..)

Milena Baťková (ZŠ Svitavy, Riegrova)

Jaký nejzásadnější přínos má zavedení tabletů do výuky mít?

 

Hana Svobodová (Střední zdravotnická škola Evangelické akademie)

Jak zajistit přehlednost aplikací do tabletů v případě jejich většího množství ve škole? Máme 20 tabletů, 25 učitelů a chceme předejít chaosu v aplikacích.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info