Didaktické využití nástrojů a aplikací napříč přírodovědnými předměty
Napište nám, co vše Vás napadá, že byste mohli se svými tablety ve výuce přírodovědných předmětů dělat. Postavíme webinář tak, aby ukazoval reálné cesty, představoval zajímavé aplikace přímo od přírodovědců a pomohl Vám učit efektivněji.
Co k tématu vás zajímá? (Problémy, náměty a potřeby sbíráme do 9. 3..)
Miroslav Sýkora (ZŠ Svitavy, Riegrova)
Dobrý den, rád bych si propojil tablet s interaktivní tabulí a využil jej při hodinách fyziky - volně použitelné aplety k výuce na ZŠ, testy a především různé pokusy a měření,.... Jak na to ? Kde to najít? Autorská práva?
Petra Korbářová (ZŠ Svitavy, Riegrova)
Využití aplikací v chodinách chemie a přírodopisu, propojení mého tabletu s interaktivní tabulí.
Gabriela Svobodová (ZŠ Chotěboř)
Dobrý den. Zajímalo by mě, jaké aplikace se dají využít v hodinách přírodopisu na 2. stupni základní školy. Jak se dají tablety využít v hodině pro zopakování probraného učiva?
Lenka Pražanová (ZŠ Svitavy, Riegrova)
Dobrý den, budu ráda za doporučení aplikací pro výuku přírodopisu na 2. stupni (např. různé klíče k určování rostlin, živočichů). Nevím, jestli existuje (popř. kde najdu) aplikace umožňující "ruční a čitelný" popisek fotek (upozornění na důležité znaky na fotografii ....), aplikace pro výuku biologie člověka - v češtině, aplikace pro podporu výuky geologie, aplikace, pomocí níž by se dala udělat poznávačka rostlin, živočichů, ...., testové otázky.
Hana Honzírková (ZŠ a MŠ Koclířov)
Zajímají mne aplikace pro výuku prvouky v 1. - 3. ročníku a pro výuku přírodovědy ve 4. a 5. ročníku.
Renata Kadlecová (ZŠ Chotěboř)
Dobrý den, ocením jakoukoli radu k využití aplikace při výuce fyziky (pro 6.- 9. tř.).
Zdeněk konfršt (ZŠ Chotěboř)
Dobrý den, zajímal by mě praktický příklad využití tabletu v hodinách matematiky. (při opakování látky i výklad nových témat)
Karel Rykr (ZŠ Chotěboř)
Dobrý den, zajímalo by mě využití při výuce prvouky a přírodovědy na 1. stupni ZŠ. Děkuji.