Didaktické využití nástrojů a aplikací napříč přírodovědnými předměty
![Bez popisku](https://cdn.muni.cz/media/2454487/zelenacara.png?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=131393216310000000&width=1170)
Napište nám, co vše Vás napadá, že byste mohli se svými tablety ve výuce přírodovědných předmětů dělat. Postavíme webinář tak, aby ukazoval reálné cesty, představoval zajímavé aplikace přímo od přírodovědců a pomohl Vám učit efektivněji.
Co k tématu vás zajímá? (Problémy, náměty a potřeby sbíráme do 9. 3..)
Miroslav Sýkora (ZŠ Svitavy, Riegrova)
Dobrý den, rád bych si propojil tablet s interaktivní tabulí a využil jej při hodinách fyziky - volně použitelné aplety k výuce na ZŠ, testy a především různé pokusy a měření,.... Jak na to ? Kde to najít? Autorská práva?
Petra Korbářová (ZŠ Svitavy, Riegrova)
Využití aplikací v chodinách chemie a přírodopisu, propojení mého tabletu s interaktivní tabulí.
Gabriela Svobodová (ZŠ Chotěboř)
Dobrý den. Zajímalo by mě, jaké aplikace se dají využít v hodinách přírodopisu na 2. stupni základní školy. Jak se dají tablety využít v hodině pro zopakování probraného učiva?
Lenka Pražanová (ZŠ Svitavy, Riegrova)
Dobrý den, budu ráda za doporučení aplikací pro výuku přírodopisu na 2. stupni (např. různé klíče k určování rostlin, živočichů). Nevím, jestli existuje (popř. kde najdu) aplikace umožňující "ruční a čitelný" popisek fotek (upozornění na důležité znaky na fotografii ....), aplikace pro výuku biologie člověka - v češtině, aplikace pro podporu výuky geologie, aplikace, pomocí níž by se dala udělat poznávačka rostlin, živočichů, ...., testové otázky.
Hana Honzírková (ZŠ a MŠ Koclířov)
Zajímají mne aplikace pro výuku prvouky v 1. - 3. ročníku a pro výuku přírodovědy ve 4. a 5. ročníku.
Renata Kadlecová (ZŠ Chotěboř)
Dobrý den, ocením jakoukoli radu k využití aplikace při výuce fyziky (pro 6.- 9. tř.).
Zdeněk konfršt (ZŠ Chotěboř)
Dobrý den, zajímal by mě praktický příklad využití tabletu v hodinách matematiky. (při opakování látky i výklad nových témat)
Karel Rykr (ZŠ Chotěboř)
Dobrý den, zajímalo by mě využití při výuce prvouky a přírodovědy na 1. stupni ZŠ. Děkuji.