Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím technologií
"Využíváte v hodinách moderní technologie? Chcete zatraktivnit výuku čtení? Chcete aby čtení děti bavilo? Hledáte inspirující nápady? Přemýšlíte, jak u žáků rozvíjet tvořivost? Nabízíme webinář, který vám pomůže tyto otázky zodpovědět. Budeme se zabývat tématem využití a tvorby elektronických knih jako nástroje pro posílení čtenářské gramotnosti", říká mentorka Lenka Říhová.
Co k tématu vás zajímá? (Problémy, náměty a potřeby sbíráme do 25. 8..)
Aleš Roučka (ZŠ A MŠ Doubravník)
Využití u žáků s minimální čtenářskou dovedností (1.st. ZŠ). Respektování specifik různých metod nácviku čtení a psaní (u nás ve škole učíme metodou SFUMATO).
Aleš Roučka (ZŠ A MŠ Doubravník)
Využití u žáků s minimální čtenářskou dovedností (1.st. ZŠ). Respektování specifik různých metod nácviku čtení a psaní (u nás ve škole učíme metodou SFUMATO).
Zuzana Lipenská (ZŠ a MŠ Hradec nad Svitavou)
Hana Kuncová (ZŠ a MŠ Hradec nad Svitavou)
Zdenka Rolníková (ZŠ a MŠ Hradec nad Svitavou)
Dagmar Krásová (ZŠ a MŠ Hradec nad Svitavou)
Vlasta Komárková (ZŠ a MŠ Hradec nad Svitavou)
Marcela Nováková (ZŠ a MŠ Trstěnice)