Mentoring
Projektové aktuality (archiv)
- Newsletter číslo 29 (25. červen)
- Newsletter číslo 28 (18. červen)
- Newsletter číslo 27 (11. červen)
- Newsletter číslo 26 ( 4. červen)
- Newsletter číslo 25 (15. květen)
- Newsletter číslo 24 ( 7. květen)
- Newsletter číslo 23 (23. duben)
- Newsletter číslo 22 (15. duben)
- Newsletter číslo 21 ( 8. duben)
- Newsletter číslo 20 ( 1. duben)
- Newsletter číslo 19 (25. březen)
- Newsletter číslo 18 (18. březen)
- Newsletter číslo 17 (11. březen)
- Newsletter číslo 16 ( 4. březen)
- Newsletter číslo 15 (25. únor)
- Newsletter číslo 14 (18. únor)
- Newsletter číslo 13 (11. únor)
- Newsletter číslo 12 ( 4. únor)
- Newsletter číslo 11 (30. leden)
- Newsletter číslo 10 (23. leden)
- Webinář: Autorská díla na internetu (21. leden)
- Newsletter číslo 9 (16. leden)
- Newsletter číslo 8 ( 9. leden)
- Newsletter číslo 7 (17. prosinec)
- Newsletter číslo 6 (10. prosinec)
- Newsletter číslo 5 ( 3. prosinec)
- Pozvánka: Dny webinářového vzdělávání na KISKu(27. listopad)
- Newsletter číslo 4 (26. listopad)
- Newsletter číslo 3 (20. listopad)
- Webinář Škola 21 s Bořivojem Brdičkou (12. listopad)
- Záznamy webináře Veřejné zakázky ( 6. listopad)
- Newsletter číslo 2 ( 5. listopad)
- Newsletter číslo 1 ( 5. listopad)
- Nulté číslo newsletteru (30. říjen)
Archiv webinářů
Plán projektu
leden - září | Mentoring |
březen — červen | „Jak učit s dotykovým zařízením“ - seminář na využití dotykového zařízení ve výuce |
únor — květen |
Semi-tutorovaný kurz Metodik ICT |
Odborný blog
Co děláme v edTechu na KISKu o prázdninách
Na první pohled by to mohlo vypadat, že o prázdninách se na univerzitách ani na jiných školách nic zajímavého neděje. Všichni mají dovolenou, maximálně dobíhají zápočty a zkoušky a vše je tak nějak spící, čekajíce na konec srpna či začátek září. Můj subjektivní pocit je ale skoro opačný – zatímco během semestru je většina energie napřena [...]
Národní seminář informačního vzdělávání
V Brně se od 6. 6.- 9. 6. uskuteční šestý ročník Národního semináře informačního vzdělávání pořádaný Kabinetem informačních studií a knihovnictví (KISK). Témata jsou různorodá, ale pro učitele se jeví zajímavě hlavně čtyři okruhy témat: Technologie ve vzdělávání Didaktika a metodika informačního vzdělávání Mediální gramotnost Výzkumy v informačním vzdělávání Registrace je bezplatná, můžete se na Filozofickou fakultu stavit kdykoli v průběhu konference [...]
Jak se píše e-kniha
Jelikož blog je prostředním méně formálním, rád bych zde shrnul některé své postřehy a dojmy o tom, jak vznikala má nová kniha K mezipředmětovému dialogu. A také důvody proč není třeba se tvorby knihy bát. Psaní knih pro mě není činností zase tak mimořádnou. To o co jsem se pokusil poprvé je, vytvořit knihu, která vyjde bez [...]
Den webinářového vzdělávání
Pro všechny zájemce o témata, jako je informační gramotnost, sdílení učebních materiálů, práce s tabletem, propojení tabletu a dalších zařízení nebo tablet v oblasti osobní správy znalostí či převrácená třída, připravujeme na čtvrtek 10. 3. 2016 od 14:00 Den webinářového vzdělávání. V rámci dne webinářového vzdělávání se objeví celkem šest lektorů z praxe i akademické sféry, kteří se [...]
Kreativní učení
Tím, že je v lednu a únoru v akademickém světě trochu volněji, přemýšlel jsem, čím vyplnit pravidelně svůj čas – výsledkem je web s názvem kreativní učení, který reflektuje některé potřeby mých kolegů, moje vlastní a snad i někoho dalšího. Každý den (alespoň prozatím) se na webu (kreativni-uceni.cz) objevuje jedna metoda či činnost, kterou lze použít pro vzdělávání – [...]